Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 2 november 2016

Craftliners Challenge November: Kerstcreatie!

Goede morgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik gemaakt heb voor de challenge die vandaag van start gaat bij het Craftlinersblog.
Het thema voor de komende maand is
KERST(creatie).
Ik heb gekozen voor een kerstkaart, omdat ik daar nog een behoorlijk aantal van wíl (en niet moet) maken *grijns*.


Ik heb gekozen voor een stempel (van vorig jaar) van My Favorite Things en heb deze ingekleurd met Faber Castell kleurpotloden.
Voor de liefhebber hier de kleurnummers:
muts-sjaal-wanten: 174
gezicht: 189-191
trui: 193
broek: 263
laarsjes:171-179 (bontrand liquid applique)
slee: 176
(sneeuw: witte flowersoft)

 Het designpapier is een nieuwe paperpad van Dovecraft - Winterblooms. Craftlines heeft dit merk onlangs in haar assortiment opgenomen. Ook de tekst is een stempel van MFT en komt uit hetzelfde setje als de afbeelding. De dennenbomen zijn van Cottage Cutz en heb ik 3x uitgestanst. Twee keer uit wit cardstock; waarvan ik 1x met goudfolie door de TODO gedraaid heb en 1x uit designpapier. De sterren rechtsboven in de hoek zijn stansen van MFT en heb ik uit wit cardstock gehaald en eveneens daarna door de TODO gedraaid met goudfolie.

Hop ff naar het Craftlinersblog om te zien wat mijn DT-collega's gemaakt hebben en doe deze maand gezellig mee. Je kunt een heel leuke paperpad van Carta Bella winnen.
Om het thema hoef je het niet te laten *lol*.


Dat was het weer voor vandaag.
Gezellig dat jullie langsgeweest zijn en graag tot een volgende keer.
Een hele fijne dag allemaal.


11 opmerkingen:

  1. erg leuke kaart , en de kleuren zijn al echt kerst vind ik.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig plaatje! Het is een mooi geheel zo.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart! Mooie kleuren en een heel leuk stempeltje.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So gorgeous Angela, I hope you are keeping well.
    Hugs
    Cathy
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd Angela en mooi in de echte kerstkleuren blijft toch wel favoriet.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje!!
    Alvast een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love all the layering on your beautiful Christmas card Angela, it looks fantastic! The colours are wonderful and I really like the combination of patterns. The image you used is very sweet and you did a fabulous job colouring it. I love the addition of the die cut trees and little stars too.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So very pretty, great layers and precious image. Hugs, Autumn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely work. Thank you for joining the challenge at the 12 months of Christmas link up and at A Bit More Time to Craft. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ist eine schön karte, Angela. Thank you for sharing with us at 12 Months of Christmas blog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela